Jag vill ha snö.

Det regnar här i NewMill idag, jag trotsade vädret och gick ut på en promenad med Agnes när vi lämnade Alva på dagis. Jag är glad trots skitvädret och trots att maken har arbetsvecka. Fast Det hade varit roligare om nederbörden varit snö i stället för regn och om maken varit ledig i stället för att arbeta.

Jag har alltid varit en sistaminutenjulklappshandlare, alltid annars är det så roligt att shoppa men inte julklappar. Men nu har jag faktiskt redan handlat 3 julklappar åt Alva. Mitt mål i år är att vara klar med alla klappar en vecka innan julafton. Jag och maken har de senaste åren panik shoppat typ två dagar innan julafton och det är ju som självmord att ge sig ut på stan då. Jag vill slippa det i år.

I dag har Alva simskola och det är min tur att vara med (vi åker varannan gång med henne). Jag behöver nya badkläder, nu badar jag i en super gammal sportbh och ett par super gamla bikinibyxor (lila med ett spräckligt mönster, jag köpte dem när vi skulle till Teneriffa för 7 år sedan). Funderar på att åka lite tidigare och svänga in på Intersport innan för att se om jag hittar något bättre. Känner mig som en loppismorsa när jag är på badhuset med nuvarande utstyrsel.

I går körde jag ett styrkepass på WorldClass. Bröst, triceps, ben och mage. Har träningsvärk i rumpen i dag, lovely. Har inte bestämt mig om det blir vila eller träning idag, jag får se i kväll hur det känns efter badning och middag.

Dax att hämta Alva från dagis nu.

/mk


Kommentarer
Postat av: Johanna

Här har du en riktig bikinisamlare :)! Köper säkert 2/sommar men kör alltid på favoriten som är flera år gammal!

Postat av: Petra

Här snöar idag iaf... massor!!!! Så härligt ljust det blev direkt. Hoppas den ligger kvar nu bara, får väl passa på att åka pulka i em när barnen kommer hem... Hoppas allt är bra med er!!!???

Kram

2008-12-04 @ 09:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback