Träning är livet.

I går avverkade jag ett superpass. Jag började med att köra lite styrka, triceps och mage. Sedan var jag med på ett spinningpass, 35 minuter. Avslutade med ett kort backintervall pass på löpbandet. 5 * 90 sekunder, 6.0 lutning och hastighet mellan 10,5- 11,0. Totalt blev det 25 minuter och 4 km. Kände mig pigg och glad, hade hur mycket ork som helst. I dag vilar jag dock med tanke på gårdagens hårdpass. Desstum lockar det inte att vara ute i dag, regnet vräker ned and I Hate It.

Jag har köpt nya spinningskor. Hittade en sida (tips genom en annan bloggerska) som reade ut spinningskor. De kostade 240 kr och frakten var 60 kr. 300 kr och ordinarie pris är ca 800 kr. Det tycker jag var bra. Jag var verkligen (beror på vem man frågar) i behov av nya spinningskor. Jag köpte mina gamla när vi bodde i Umeå vilket är  8-9 år sedan. De nya var iaf super sköna och jag spinnade så mycket bättre med dem än med de gamla....

Nu önskar jag mig en löparjacka och ett par löpartights som är anpassade för vinterlöpning. Men det blir två utav av de andra tusen saker jag skall köpa då vi båda arbetar heltid igen... Vi kommer nog behöva en tredje heltid, är barnarbete tillåtet?

I kväll: Tacos, IDOL-final, godis. Mys med familjen.

/mk

Kommentarer
Postat av: tsisu

Får ångest när jag läser hur hurtig du varit. Själv har jag knappt tränat nåt på flera veckor pga förkylning, hosta och halsont som aldrig verkar ge med sig. Gick aldrig på combaten heller för jag var ju inte helt frisk... Men på måndag hoppas jag att jag kommer iväg på det! Träna lugnt o hoppas vi ses snart! kram /T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback