Beach 2008.

Jag gick snabbt ned min extra kilon från graviditeten, efter 2 veckor kom jag i mina vanliga jeans. Dock är magen fortfarande lite slapp och nu är mitt mål att få den fastare och plattare inför sommaren. Jag har kommit igång med min träning, förutom mina dagliga promenader med Agnes i vagnen kör jag övningar som där jag använder kroppen som redskap, tex. armhävningar, sit ups, triceps pressar, knäböj, ryggresningar etc, etc. Jag försöker hinna med att köra lite yoga också för det är så bra för min rygg. Som jag nämnde tidigare hade jag 6,5 km promenad med maken innestående men jag valde att ta den ensam med mina stavar i motionsspåret i stället och han var hemma med Agnes. Me = love träning, mkfitness is back!!!!!!

Men främst av allt älskar jag min familj, våra underbara barn och min underbara make, jo, det är sant han kan faktiskt vara underbar han också ibland.

I kväll är det mitt favoritprogram, Let´s Dance. Jag och Alva har varit och köpt massor av lösgodis till vår myskväll.

/mk


Kommentarer
Postat av: sus

Skulle verkligen behöva dig som PT. Har själv så taskigt träningsskalle om jag inte ska tävla förståss. 13 årsedan senaste tävlingen begav sig. Är verkligen periodare.....

2008-02-23 @ 13:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback