SOL!!!

I dag är det UNDERBART väder här i New Mill. Solen skiner och det är ett par + grader. Jag har varit på en långpromenad med Agnes och Alva har varit med mormor och morfar. Alva fick vara hemma från dagis i dag för att mormor och morfar kommit. Hon blev jätteglad när de kom och väntade hela kvällen på dem.

I natt har jag sovit bra och hårt mellan amningarna. Jag känner mig pigg och full av kraft, det beror nog också till stor del på det underbara vädret. Hoppas att känslan håller i sig.

I går var jag och våra tjejer på vår första utflykt utan maken. Vi åkte in till Södertälje och åt lunch. Vi mötte upp Malin och det var trevligt att hinna träffa henne en stund. Alva är jätteduktig och lyssnar bättre när jag är ensam med henne än när vi är båda två. Hon är världens bästa storasyster och jag är så stolt över henne. Agnes är världens bästa bebis och jag är stolt över henne också.

Som det känns i dag vill jag vara hemma med våra tjejer i flera år, längtar inte ett dugg till jobbet.

/mk

Kommentarer
Postat av: Tarja och Lotte

Du får inte vara borta i flera år! Glöm det! Det är tomt här utan dig. Vi vill se det lilla underverket!!! Alla hjärtans! Kram, Tarja och Lotte

2008-02-14 @ 12:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback