Trött.

Jag hade glömt bort hur trött man kan bli som småbarnsförälder, att man inte får sova tillräckligt och att den högsta önskan man har är att få sova en hel natt. I går frågade maken mig vad det första jag skulle göra om jag vann typ 100 miljoner. Jag har svårt att tänka mig så mycket pengar, vilket inte är konstigt men högst upp på min önskelista just nu är SÖMN! Det är en stor skillnad att ha två barn, när Alva var liten kunde jag ta igen mig lite då och då under dagarna nu funkar det liksom inte så. I går bad jag Alva att sluta tjata och tjafsa när hon skulle äta kvällsfika för att jag är så trött, då tittade hon på mig med sina underbara ögon och frågade
Mamma varför är du så trött???
Hon är så med i matchen, jag älskar henne och lovar from nu att min trötthet inte ska gå ut över henne.

 /mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback