Veckans blommbukett...

går till min mamma.

Mina föräldrar har varit hos oss en vecka och åker hem i morgon. Min mamma har varit helt underbar, hon har hjälpt mig i massor. Maken arbetade förra veckan och hans arbetshelger är ju pesten, dvs. hans skift 18-06. Min mamma har lagat mat, passat barn, putsat fönster, etc, etc. Hon har stigit upp tidigt på morgonen och tagit hand om båda tjejerna och jag har fått sova en timme extra, so nice. Hon har nattat Alva på kvällarna, lämnat och hämtat henne på dagis, tagit hand om Agnes så att jag har kunnat vara med Alva eller kört lite yoga. Jag har tom fått möjlighet att gå på två stavpromenader, som jag saknat att gå med mina älskade stavar:). Just nu önskar jag att min mamma bodde närmare oss.
 
Tack för all hjälp mamma.

I dag har vi varit och fotograferat Alva och Agnes, de kommer att vara med under nyfödda i LT. Alva var jätteduktig och höll själv i Agnes. Vi hann även med en sväng på stan och en lunch på Nancys såklart.

Skellefteå har vunnit två matcher och spelat en oavgjord under den senaste veckan vilket innebär att maken är piskad att gå på promenad med mig. Vi började i dag med en promenad på 6,5 km och kvar är 6,5 km till av det som jag hade innestående. Blir det seger på torsdag också så blir det 5 km till...

/mk

Kommentarer
Postat av: sus

Det låter som du och jag har lika underbara mammor! Önskar också att de bodde närmre. Man får njuta till max när man har dom hos sig, längta när de är borta. Hoppas att man blir lika efterlängtad av sina egna barn i framtiden. Känns inte så nu med en 6-åring i huset.
Kram

2008-02-20 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback