Det bästa som finns.

Finns det något bättre än att vakna till detta:
Dottern: Mamma, mamma
Jag: Hmmmm, vad är det
Dottern: Jag älskar dig mamma

Det spelar liksom ingen roll att jag var galet trött efter en jobbig natt men lite sömn och mycket toalett besök, att få vakna till dessa ord kan jag göra hur trött som helst.
Jag älskar dig också Alva, så att det nästan gör ont.

Vad händer annars i New Mill, ja vi längtar och väntar på tillökningen. Alva frågar typ tre ggr per dag
Mamma, när kommer min lillasyster ut från din skrutta?
Jag som brukar ha kontroll och koll på det mesta, hon blir väl förvånad då jag inte vet svaret på denna fråga. Nu är det 8 dagar till BF-datum. Jag längtar efter att få hålla bebisen i min famn och känna bebisdoften. Jag är så nyfiken på vem det är som är i min mage, pojke/ flicka, personlighet etc. Oj, nu vill jag att du skall komma ut till oss.

Vad tror ni som läser bloggen, vilket datum kommer bebisen och vad tror ni att det är för kön?

/mk

Kommentarer
Postat av: sus

Kommer bebben på beräknat datum så blir det en tjej, får du gå över tiden hm ca en vecka då blir det en kille, ler. Killar/Män/pojkar jaja de med snopp har alltid en officiell kvart som de kommer för sent på, gäller från födseln och framåt.
Lycka till

2008-01-20 @ 21:35:05
Postat av: Erica

Jag gissar på att bebisen kommer två dagar innan BF och att det är en kille. Nästan alla jag känner har fått pojkar så det känns som att det inte kan bli något annat! Kram och lycka till!

Postat av: Emma

Det är en tjeja som är lite tvär så tyvärr kommer du gå över tid, du får vänta på henne och följa henne, inte tvärtom. Förlossningen kommer att gå snabbt när hon väl bestämt sig för att komma ut så vänta inte för länge med att åka till förlossningen.

Kram

2008-01-21 @ 13:36:16
Postat av: Johanna

Min gissning är att blir en tjejja på självaste bf-dagen! Stooort lycka till! kramar j

2008-01-22 @ 00:00:28
URL: http://johannaagnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback