Helt ofattbart...

att min make kan sova typ när som helst och vart som helst. Vi väckte honom 15.30 idag och klockan 18.10 somnar han igen i soffan. Hur kul som helst, NOOOOOOT!!! Jag vet att en förklaring är hans förbannande nattarbete men ändå, undrar om hans kollegor sover lika mycket som honom?? Hur kommer det att bli är vår familj utökas med ytterligare en medlem. Alva var med mig till jobbet idag och nyss frågade hon varför jag har slutat jobba. Jag svarade att jag ska ju snart vara hemma med bebisen. Hon tyckte att jag kunde fortsätta jobba trots att bebisen kommit och när jag frågade henne vem som då skall ta hand om bebisen svarade hon pappa. Min fråga bli då, hur skulle det se ut,? En bebis som kräver omvårdnad på sina villkor när som helst på dygnet med en omvårdare som bara vill soooooooooooooova hela tiden utan att bli störd??????

Själv vräker jag i mig lösgodis just nu.

/mk

Kommentarer
Postat av: sus

Härligt att du också kan vräka i dig godis ibland. Någonstans under den där träningsnarkomanen finns en kvinna som alla andra....Ska vi bunta ihop männen i en hög och ta fram dem bara när vi behöver dom!!!!

2008-01-13 @ 14:57:33
Postat av: Magdalena

Åh vad söt kusin jag har

2008-01-14 @ 21:57:05
Postat av: Magdalena

Åh vad söt kusin jag har :)
Saknar er här uppe i norr ....
Faster , tro detta eller ej.
Jag ska börja träna x) , endast min kassa kondition !!
Ska vi ta en match i sommar ??? :) haha endast 1 km maraton tack,

2008-01-14 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback