Projektledare.

Jag är familjens projektledare och har så varit sedan jag och maken flyttade ihop. Jag vill inte vara det och hur många ggr jag än försöker att prata med honom om det så slutar det ändå med att jag fortsätter att vara projektledare vare sig jag vill eller inte.

Gunilla Bergensten heter en kvinna som skrivit en bok med titeln Familjens projektledare säger upp sig. Förra veckan var hon med i TV 4 för en intervju vilken både jag och maken såg. Hon förklarade vad hon menar med projektledare och hennes historia passar så jävla bra in på hur det är hemma hos oss. Maken höll med, log lite grann, vet ni vad hans kommentar var... skönt att veta att man inte är ensam!!!!!!! Vad FAN det säger ju allt, han kommer aldrig att försöka ändra sig.

Härmed säger mk upp sig som familjen Bad Electric Forests projektledare: Men vad kommer det att göra för skillnad, ingen om jag känner min make rätt.

Jag får finna mig i att Den som gett sig in i leken får leken tåla. Känns just nu precis så med valet av make.

/mk

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas att den lille vill ut snart=)

Postat av: Johanna

Haha, känner lite igen det där! Men det är svårt att dra sig ur när man väl "fått" det uppdraget!

Jag har en utmaning till dig på min blogg by the way ;)

2008-01-23 @ 18:34:31
URL: http://johannaagnes.blogg.se
Postat av: sus

Projektledare - hemsamarit kalla det va fan som helst, vi sitter i samma båt. Skit ska skit ha men ont skit förgås inte så lätt, ler. Jag tror mer och mer på manliga könet. Inget hjälper jag sprang även i trappor förutom allt annat alltså. kram kram

2008-01-23 @ 20:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback