Sju sanningar.

Jag har blivit utmanad av http://johannaagnes.blogg.se/ att gräva fram sju sanningar om mig, här kommer de.

* Jag har kört 10 godkända travlopp och därmed erhöll jag körlicens för att köra travlopp.
 
* Jag har aldrig provat att snusa.

* Jag har en dröm om att fjällvandra på sommaren.

* Jag ville ha en dotter och blev sjukt glad/lycklig att det blev så på första försöket.

* Jag har tävlat i utförsåkning och kom alltid sist.

* Jag har kraschat med pappas skoter rakt in i ett träd när jag var 16 år.

* Jag låg i skena från det att jag föddes till jag var tre månader. Hade jag inte gjort det hade jag varit "låghalt" idag.

Regler för denna utmaning:

Länka till den som utmanat dig
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar

Jag utmanar: Tarja, Susanne, Erika, Sara, Buster, Sara och Linda.

/mk

Kommentarer
Postat av: Buster

What, kraschat...? Mycket mycket svagt minne av det. Ute i stugan?

2008-01-24 @ 15:06:09
Postat av: sus

Shit vilken otur att jag vabbade idag. Ska svara på 7 sanningar senare. Ha det bra och hoppas du fått barn nr 2 då jag kommer hem från alperna.
kram

2008-01-24 @ 20:47:48
Postat av: Johanna

Men guuud vad häftigt...har du kört trav alltså!?! Nu är jag impad!

Postat av: Tarja

Tack för utmaningen= ) Hmmm - hur ärlig ska jag vara.... hehe.... Sanningarna kommer när jag får en stund över o blogga lite. Jobbet suger son f-n just nu... Hoppas bebben kommer snart! Stor kram!

2008-01-25 @ 12:59:18
URL: http://tsisu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback