Städning.

Operation städning igår och idag. I går städade jag toaletterna från tak till golv med klorin (ja, jag vet att det inte är miljövänligt men det är f-n bra städmedel). Så här ren har aldrig toaletterna varit på Nypon. 75. Alva tycker att det luktar illa???? I dag har operationen fortsatt med vädring av soffkuddar, filtar och sängkläder. Dammtorkning typ överallt, knäskurat hela nedrevåningen, ja mina knän värker. Bäddat rent, ja you name it. Det är liksom redo för att familjen K utökas med sin 4:e medlem nu. 

I dag har jag även varit på min dagliga promenad. Jag åke i väg till Södertälje och gick i motionspåret för att få lite omväxling. New Mill är ju inte så stort och jag kan gå mina promenadsvängar blundandes. Jag gick nästan en mil...ja, jag vet att jag inte är riktigt klok. Nu har jag lite ont i bäckenet, måste kanske ta det lite lungt i morgon, eller så kör jag på så att bebisen kommer ut snart.

Har sett på Lets Dance, mitt favoritprogram. Typ ett av de få saker jag ser på tv. Jag undrar om någon, hur duktig dansare den än må vara, skulle kunna få mig att klara av en rumba?

/mk


Kommentarer
Postat av: 1 och 1

Kul att ett sådant program intresserar dig. Jag kan rekomendera att zappa till ettan vid samma tidpunkt om du blir less.
Keep on jogging....

2008-01-19 @ 08:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback