Väntan.

Ser inte ut att bli någon segerpromenad i morgon:( Jävla Skellefteå.

I dag har jag varit på gymmet, för första gången på två veckor. Shit vad roligt det är att styrketräna. Längtar efter att få börja om på riktigt igen. Anledningen till att jag inte styrketränat på två veckor är att jag haft ont i min vänstra skuldra. Jag har varit på massage två gånger samt kört en massa yoga och det har givit resultat och nu mår skuldran bra igen. Det var tom så att jag under ett par dagar fick lämna mina stavar hemma när jag var ute på promenad. I dag körde jag armar, dvs. triceps och biceps samt bröst + lite kondition på cross trainern samt cykel.

Annars fördriver jag dagarna med att promenera och laga mat. Jag går och går och går. Trotsade vädrets makter igår och gick min promenad i spöregn. Vad ska jag annars göra, tiden går inte så fort när man är hemma hela dagarna. I går var det besök på MVC igen. Alva fick följa med. Allt ser bra ut, magen hade växt med 2 cm sedan sist och hjärtljuden är perfekta. Huvudet och också fixerat sig nu. Jag fick en ny tid till tisdag den 22 januari och en till tisdag den 29 januari. Jag kan gå med på att komma den 22:a men den 29:onde hoppas jag verkligen inte att jag behöver gå dit!!!

I måndags började gravidyogan om i Södertälje. Min kurs är slut men det var ok att komma på drop in, så jag åkte dit då jag kände att jag behövde lite påfyllning. Jag yogar ganska mycket hemma men det är inte samma sak som att göra det med en instruktör. Jag planerar att gå en "vanlig" yogakurs när bebisen har kommit. Den yoga jag går på är kundaliniyoga och jag bara älskar det, passar mig perfekt. Något jag behöver som motsats till allt annat jag gör med träning, stress, planering, städning, kontrollbehov etc etc etc.

11 dagar kvar til BF...

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback