Snart norrland.

I morgon bär det av mot Norrland. Vi kommer att åka på kvällen/natten. Jag ska tatuera mig i Solna klockan 17.00 och efter det åker vi. I dag har vi varit och köpt kläder som vi ska ha på Agnes dop. Det regnar och är skit väder här idag. Ska tvätta och börja packa.

Vi har haft några lugna och sköna dagar här hemma. Sovit länge, varit på café, sett filmer och gått lite promenader. I lördags var vi hos familjen Henrik och Haug och blev bjudna på en mycket god middag. De har flyttat till ett radhus som var mycket fint. Jag gillar verkligen dessa människor och är glad för att vi träffats och "funnit" varandra. Hoppas att resten av sommaren blir ganska sval så att M inte får en allt för jobbigt tid i slutet av sin graviditet.

I torsdags var jag hemma hos en arbetskompis (som nu mer är fd. arbetskompis, tyvärr) vi var ca 10 st från jobbet och hon bjöd på en god middag. Det var kul att träffa alla och få surra lite. Agnes var hemma med pappa.

Nu blir det semester från datorn och bloggandet, I will be back i slutet av juli.

Ha det så bra till dess.

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback