Uppdatering från Norrland.

Varit hemifrån i snart två veckor, börjar längta hem till New Mill och min egen säng. Vi har kuskat runt, Byske, Boden, Höggudden, Boden och nu Byske igen. På lördag är det dop och sedan åker vi hemåt. Allt har varit bra förutom att jag åkt på en infektion i amningsbröstet. Det började redan ett par dagar efter att vi kom hit och jag har haft skit ont, feber och en enorm värk i bröstet. I fredagas nådde det sin kulmen och jag hade typ 40 graders feber och kände mig som redo för att dö. Vi var hos min gamla svägerska, mamma till mina syskonbarn och hon stod på sig och såg till att jag kom till en läkare. Tack Katta för din omtanke, jag saknar att ha dig i familjen. Jag fick penecellin och nu börjar det kännas bättre dock gör det fortfarande ont när jag ammar. Jag är dessutom svag i hela kroppen och orkar inte med något. Inte så kul att må så här när man är borta.

I Högudden hade vi mycket roligt tillsammans med mina kusiner och deras familjer, förutom att det var jävligt mycket mygg och knott. Detta trots att vi gick ihop och investerade i en maskin som skall se till att odjuren försvinner. Den gav inget stort reslutat tycker jag, men kanske att det är bättre inför nästa år. Maken kallar mig en sann skeptiker och det är jag nog också.

Idag vräker regnet ned och jag kan räkna på en hand de dagar det varit sol i Byske när jag varit här sedan jag träffade maken, nu tionde sommaren. Märkligt att deras femstjärniga camping går så bra.

Nästa måndag blir det en start av Chambridgekuren för mk...

/mk

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men va tusan...blire inget besök i Båtvik??? Hoppas dopet blir bra för er! kram j

Postat av: Katta

Jag saknar också, ER alla i massor...! Det är så roligt när ni kommer och jag får rå om er en liten stund! ...synd bara att vi bor så långt från varandra! Ha det nu så bra på dopet, så hörs vi sedan! Stora kramar från mig och flickorna!!!!

2008-07-24 @ 09:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback