Utmaning.

Jag har blivit utmanad av Johanna från Båtvik.


Regler:

* Beskriv först reglerna
* Svara på alla frågorna
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
* Låt personen som utmanade dig veta när du har svarat på utmaningen

Vad gjorde du för tio år sedan?
Flyttade till Umeå för att plugga till socionom. Träffade den blivande maken. Var på Hultsfred med E och J, såg Black Sabbath. Flyttde ihop med blivande maken och förblev fast i hans klor.



Vilka fem saker finns på din Att göra-lista idag?

Dagen är snart slut och det är ju semester så vi tar dagen som den kommer liksom. Men att packa Alvas väska inför resan i morgon måste jag göra.

Ställen du bott på?

1. Vuollerim

2. Hudiksvall

3. Umeå

4. Västervik

5. Västerås

6. New Mill


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Göra mig skuldfri, Spintab, CSN, Volkswagen.

2. Bygga ett nytt hus med ett kök på sisdär 60 kvadratmeter.

3. Köpa ett eget gym med bassäng.

4. Shoppa kläder, kokböcker, träningsböcker och månadsmagasin...

5. Köpa två bilar till maken och han önskar en Mercdes CLS 55 AMG och en Ferrari Scagletti 612


Jag utmanar de som läser min blogg och som har en egen blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback