Midsommar i NewMill



Under förmiddagen var vi i Folkets Park och dansade kring midsommarstången. Alva åkte lite karusell och fick äta sockervadd... för första gången. Agnes njöt av att titta på alla människor.



Alva i sin midsommarkrans som mormor gjorde åt henne. Alva bar den stolt hela dagen.



Alva och morfar busar på som vanligt.




Underbaraste midsommar tjejen.

Maken arbetar och kunde inte vara tillsammans med oss under dagen, men han vaknade på eftermiddagen och då grillade vi och spelade kubb med grannfamiljen. Trevligt. Kvällen avslutades med fotboll, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: emma

jag tror att Ryssland vinner EM.

2008-06-23 @ 15:03:21
Postat av: Johanna

Vilken söt midsommar-Alva!!!



Tack för senast! Verkligen jättekul att se hur ni har det.



Som du kanske redan upptäckt så glömde jag min jacka hos er. I ena fickan så ligger några nycklar som ni gärna får ta med upp när ni kommer. Kan du kolla om min mobil ligger i någon av fickorna. Jag kan lova att du räddar min dag om den gör det för jag hittar den inte någonstans :(! Hör gärna av dig så fort du kollat!



kram J

Postat av: Fredrika

Vilka underbara bilder faster, saknar er otroligt mycket. Vi ses snart :)

2008-06-26 @ 22:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback