Semester.

Nu har maken semester, 7 veckors ledighet... underbart. Just nu ligger han på soffan och är trött. Han gäspar och kliar sig på pungen, inte en helt ovanlig pose när det gäller honom. Men jag älskar honom ändå.

I dag har vi varit på bussutflykt till Södertälje. Vi har lånat ut bilen till mina päron och fick då gladeligen åka kommunalt. Vi var in till mitt jobb och hälsade på. I måndags ringde en av cheferna och bjöd dit mig på fika? En av mina arbetskompisar som fick barn för tre veckor sedan skulle komma förbi. Tidigit i ottan gjorde vi oss klara för att hinna med bussen, ingen frukost hann vi med. Maken blev överraskade då jag skippade frukosten, men jag trodde ju att vi skulle bli bjudna på fika på jobbet. När vi kom dit fanns ingen fika :(. Ni som känner mig vet att jag MÅSTE ha frukost och att mitt humör sviktar enormt när jag inte får i mig näring. Vi gick raka vägen ned till Nancys efter fikastunden som bestod av automatkaffe och en knäckebröd skiva som jag tiggde till mig.

Annars händer inte så mycket, fortfarande ont i mitt knä...

/mk

Kommentarer
Postat av: Johanna

7 veckors semester!!! Det är ju rena drömmen ju!!!



Du har förresten en utmaning att hämta hos mig!

Postat av: malin

sorry för den tabben! vi har haft kollektiv ångest för det där med fikat hela veckan efteråt.. :o(

2008-06-30 @ 13:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback