5 timmar, 30 minuter.

I natt fick jag sova mellan 22.30 till 04.00. Agnes = med världens snällaste bebis. Dessutom somnade hon om efter amningen och sov till 07.30. Synd bara att stora syster inte hade lust att sova lite längre i dag, hon vaknade 05.45... kan någon svara på varför barnen inte har hov att sova samtidigt??? Men jag är iaf lycklig av att ha fått 5 timmar och 30 minuter i sträck.

Hela helgen har gått åt till att tvätta och förbereda inför norrlandsresan i morgon. I kväll blir det badning och tvagning av både tjejerna. Jag har fått fixa allt med packningen på egen hand eftersom att maken har arbetshelg. Det krävs viss planering när man är ensam med barnen speciellt vid lägningsdax, men jag måste säga att Alva är jättesnäll när jag är ensam med henne, mindre testning och lyssnar bättre, samt mindre tjuvnyp på lillasyster.

Vi ses om två veckor igen, ingen bloggning när jag är i norrland.

/mk

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoho, nu är jag tillbaka i bloggeriet igen!

Härligt med lite sammanhängande sömn! Det behövs!!!

Hör av er om ni får ngn minut över i Byske. Skulle vara så HIMLA skoj att få träffa hela familjen!

Postat av: Emma

Är du inte tillbaka än? Jag saknar ditt bloggande! Kram

2008-04-02 @ 20:04:23
Postat av: Fredrika

Hej, faster..

Här är min nya blogg.

www.reasontocryy.blogg.se

Kramar Fredrika!

2008-04-03 @ 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback