Besök på jobbet.

I dag har jag besökt mitt jobb. Agnes fick fina presenter och även jag fick present. Mina kära arbetskollegor verkade stressade vilket gjorde att besöket blev en snabbvisit. Efter 30 minuter satt jag ensam i fikarummet trots att kollegorna fikar lite i omgångar. Det var dessutom knappt halva styrkan där så jag missade många. Jag kan ju enkelt uttrycka att jag inte längtar tillbaka, inte ännu iallafall. Alva ville äta lunch på Nancys så vi plockade upp Malin och för att sedan inta en sedevanlig lunch. Trevligt att få en liten pratstund med Malin, jag saknar att träffa andra vuxna förutom maken och dagispersonalen, vilken inte heller är speciellt rolig att prata med (dagispersonalen alltså).

I dag börjar slutspelet i ishockey, heja Skellefteå AIK.
/mk

Kommentarer
Postat av: Tarja

Det var roligt att se dig och dina fina flickor i dag! Ledsen att det blev så kort... = ( Blev tvungen att ta emot en anmälan på telefonen. Men jag kommer gärna till New Mill o hälsar på med min fina lilla cordis. Tänkte att Malin o jag kunde komma förbi nån gång. Måste flytta först bara...
Ha det bra! kram!

2008-03-11 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback