Besök från norr.

Under förra veckan hade vi besök från Byske. Makens bror med familj och svärmor. Vädret var kanon och vi hade ett par trevliga dagar tillsammans. Önskar att de bodde närmare oss. Vi har bestämt att ha dubbeldop i sommar, i Byske. Jag hoppas att Agnes inte hinner växa ur dopklänningen.

I veckan är maken ledig, synd att det vackra vädret försvann lika fort som det kom.

Eftersom att vi hade besök förra veckan hoppade jag över två träningspass. I går var det dax igen. Jag körde fartlekspasset och det gick segt och benen var trötta, trots att jag inte sprungit sedan i torsdags. Mina ben behövde nog den vilan jag gav dem. I dag har vi varit ute på en prommis med barnen och sedan körde jag lite styrka, rygg och axlar.

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback