Grattis.

I dag gratulerar jag Magdalena, Fredrika och Paulina på deras 16-års dag. Ett stort grattis till er från "fäster faster".
Denna dag för 16-år sedan var jag på bilbingo i Vuollerim. När vi kom hem från bilbingon ringde min bror och berättade att de hade fått tre friska men mycket små flickor. Jag har så många roliga och värdefulla minnen som jag upplevt med dessa tre underbara tjejer. Tyvärr så gör avståendet mellan oss att vi inte träffas ofta, men de finns ofta i mina tankar. Jag har liksom svårt att fatta att de redan blivit så "stora", när jag tänker på de år som gått så ser jag deras olika dagis och skolfoton framför mig. Till varje jul har jag fått kort på dem som jag haft inramat i bokhyllan.

Jag saknar er tjejer och hoppas att er födelsedag varit bra, önskar att vi fått vara hos er.

Här kommer några kloka ord till er från er kloka faster.
Ta ingen skit.
Tänk på er själva.
Gör bara det som känns bra för er.
Ta inte ansvar för andras misstag.
Var stolta över er.
Ni är bra.

Kramar.

Kommentarer
Postat av: Maggie mäsk!

SAKNAR ER I MASSOR <3<3 ÄLSKAR ER !

kommer i sommar : )

2008-05-22 @ 22:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback