Utmanad.

Utmanad

För 5 år sedan:
...Bodde och arbetade jag i Västerås. Räknade ned till semestern, skulle fira midsommar på Gotland med en massa kompisar.


För 3 år sedan:
... Hade vi bestämt oss för att flytta till New Mill. Hade köpt radhuset och försökte sälja bostadsrätten i Västerås.

För 1 år sedan:
... Visade graviditetstestet positivt. Jag var sjukt trött och längtade efter ledighet. Var på anställningsintervju i Gnesta, var less på min nuvarande arbetsplats och tänkte sluta.

För 3 månader sedan:
... Ammade, bytte blöjor, lagade mat, städade, promenerade. Mina föräldrar var här på besök.

Igår:
... Ammade, bytte blöjor. Dammsög. Promenerade 8 km med Agnes och vagnen. Promenerade 6 km med stavarna. Storhandlade på COOP i Södertälje. Skrattade åt underbara Alva. Pussade och kramade mina älskade barn.

Imorgon:
... Amma, byta blöjor, laga mat, tvätta. Hitta på något med barnen. Längta till måndag då maken går av sitt skift.

Om ett år:
... Arbetar jag igen, jag slipper tänka över varje inköp. Barnen går på dagis. Vi planerar för vad vi skall hitta på under sommaren då jag hoppas att jag och maken kommer att vara ledig tillsammans med barnen i flera veckor. Springer jag milen under 45 minuter.


Jag utmanar de som läser mig blogg och som inte redan antagit utmaningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback