Barn är inte alls påverkbara...

Det första Alva sa när hon vaknade idag var:
Mamma, idag är det match, idag spelar Skellefteå.





Hon ville att jag skulle knäppa kort på henne när hon hade på sig sina Skellefteå kläder. Hon sa:
Nu blir pappa glad...



Hela morgonen har hon sprungit runt och sjungit:
Vi älskar er Skellefteå det kan ni lita på
å alltid ska mitt hjärta slå
för Skellefteå AIK.




Alva bestämde att även Agnes skulle fotograferas med sin Skellefteå-napp.



Så här glad är hon när hon får ha sin napp.



Ett försök att få ett kort på dem tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Lena

Stackars barn..det är tur att du jobbar på soc och kan riva anmälningarna som kommer angående era barn, för det där är ju så nära barn misshandel man kan komma...

Men dom är förbaskat söta... Vem är dom lik????

Kram.

2008-11-03 @ 14:28:48
Postat av: Jiz

Det lilla jag ser av ert hus tycker jag om...har du inga bilder på resten? Det är kul att se andras inredning!

Postat av: Maken

Lena, det där med barnmisshandel. Jag vet och jag skäms något så oerhört...Man kan inte sätta på en liten flicka en BLÅ pyjamas, det går ju bara inte.

2008-11-04 @ 17:21:33
Postat av: Lena

Markus du e´ inte bara smart, du e´rolig också...

2008-11-04 @ 21:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback