Boxning.

Dagen snart slut. Maken arbetar och barnen sover. Har som mål att vara i säng före 22.00. Natten som var fick jag lite sömn och blev väckt flera ggr av Alva. Hon var jätteorolig hela natten och ville helst ligga på mig. På morgonen vaknar jag av att det är något blött mot min kropp... Alva hade kissat på sig, i massor. Hon har kissat på sig i sängen 1 eller kanske 2 ggr tidigare och senast var för över 1 år sedan. I dag har tvättmaskinen gått varm. Tänk att den håller än.

Vi har var ute på en familjepromenad på em, mysigt. I kväll har jag varit på boxning med Tarja. Det var kul och jobbigt. När vi bodde i Västerås (innan barn fanns i familjen) tränade jag boxning flera dagar i veckan, men sedan vi kom hit till NewMill har det inte blivit några sådan pass alls. Roligt att få lite omväxling i träningen.

I morgon planerar jag för ett löppass eller ett spinningpass. Alva har sin simskola och jag får se när det passar för min träning.

Trots Alvas uppladdning hela dagen blev det förlust för Skellefteå i kväll. Hoppas det inte tar allt för hårt på maken.... Dock vann Luleå sin match och det var bra. I morgon fyller min pappa år och det var en bra födelsedagspresent till honom, nu håller hans hjärta ytterligare några månader extra.

/mk


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Det är min granneskatter, hon är bortrest.

Jag tar hand om dem när hon åker ner till polen eller usa för att hälsa på sin man som inte har så mkt kvar på läkar linjen. Det är dom som tog hand om dig när du kom hit förr förra gången :)

Det är hennes katter, malin och chris.



:) kram!

Postat av: Jiz

Jag börjar den 12 januari. Börjar faktiskt längta lite.

Kram J

2008-11-05 @ 14:11:35
URL: http://jiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback