Dåligt löppass.

Efter tre dagars vila från all träning trodde jag att benen skulle vara superpigga idag, men ack så fel jag hade. Jag stack i väg till Oxvreten på förmiddagen, laddad för en mil. Dock kände jag direkt att benen var hur sega som helst och flåset likaså. Det gick tungt och jag avverkade milen på ren tjurighet och jävlaranamma. I morgon har jag planerat att köra ett boxpass med Tarja. På tisdag blir det löpning igen och hoppas att det känns bättre då.

Trots det misslyckade passet idag har jag anmält mig till Göteborgsvarvet. Det går av stapeln den 16 maj 2009, men för att vara garanterad en plats var man tvungen att anmäla sig innan 4 november. Sträckan är 21 km och jag skall verkligen ligga i med min löpträning så att jag orkar igenom loppet på en hyfsad tid.

/mk

Kommentarer
Postat av: sus

Japp då ses vi där!!!!!! Själv är jag inne på att vara lite lite snabbare denna gången, fick valuta för pengarna sist hahahaha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback