Inte alltid lätt att vara lillasyster.



I morse var jag inne i köket och fixade frukost. Alva såg på Barnkanalen, trodde iaf jag, Agnes ålade runt på golvet, trodde jag iaf. Helt plötsligt skriker Alva mamma kom, skynda dig, Agnes har ramlat från soffan.... Ja som ni förstår hade inte Agnes själv klättrat upp i soffan, det var Alva som lyft upp henne dit.



En bula i pannan på vänster sida (höger på kortet), rodnad vid ögat och vid näsvingen. Det är svårt att fånga på bild och i verkligheten ser det ganska illa ut.



Men efter tröst av mamsen och sedan en tupplur i mamsens famn är man så här glad igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, men hon verkar också glad trots smällen! :)

2008-11-10 @ 20:48:58
Postat av: Erica

Det var jag som skrev... Namnet försvann visst.

2008-11-10 @ 20:49:45
Postat av: sus

ååh typiskt, det värsta är väl att det inte är den sista smällen. Glad skit är hon i alla fall.

Tiden på Gtb varvet, usch och fy alldeles för lång. 2h30min höll 7 min per km hela varvet runt. Började dock springa juli 07 med 30 sek löpning 15 min promenad målet var att ta mig runt varvet 2008....vilket jag aldrig trodde jag skulle göra (med 10 kg plus) men tävlingsmänniskan fanns visst kvar. Målet i år?????????????????börja löpträna ordentligt först så får jag se sen. Oj långt inlägg. kram och tack för att du tycker snigeln var bra, blir glad av sånt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback