Långpass och tråkBajen.

I dag har jag avverkat veckans lång distanspass. Jag sprang 15 km på 1 h 24 min 33 sek, vilket  blir en km-tid på 5.38. Det är jag supernöjd med, gårdagens vila gjorde susen. Vädret var + 8 grader och gråmulet, dock inget regn. Lite blåst och motvind på vissa sträckor. Nästa långpass skall jag lägga på en km till. I morgon blir det vila eller någon form av styrketräning.

För övrigt avgjordes fotbollsallsvenskan i dag och vårt Hammarby åkte på storstryk, andra matchen i rad, det suger. Bajen slutade på 7:e plats och blev inte ens Bäst i stan. AIK kom 5:a och därmed blev maken 500 kr fattigare. Han och hans chef (som så klart är AIK:are, hur man nu kan vara det?) hade ett vad sedan säsongens början. Hammarby före AIK = 500 kr till maken, AIK före Hammarby = 500 kr till bossen. Surt sa räven. Gratulerar iaf Kalmar till guldet av alla andra lag i serien bryr jag mig minst om de vinner, förutom Bajen förståss.

Ska inta ryggläge snart. Dricka ett glas the och äta en kvällsmacka.

Good Night Sweden, whereever u are.

/mk


Kommentarer
Postat av: ALBin

Hans chef verkar ha hjärtat på rätt plats. Bosatt på Södermalm dessutom.

Undrar vad dom 500:- ska gå till...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback