Lussebullspremiär.

I dag har jag haft lussebullspremiär. Lussebullar är en utav mks största carvings. Det brukar bli hur mycket som helst av dessa underbart goda bullar under november och december. Förra året när jag var gravid blev det nog ändå mer än vad det någonsin varit och någonsin kommer att bli, jag tror jag åt minst en per dag i snitt. I helgen blir det lussebullsbak här hemma. En utav de få traditioner som jag och maken har tillsammans. Ända sedan vår första jul tillsammans år 1998 har vi bakat lussebullar kring 1:a advent. Alva vill dock att vi skall baka något annat för hon gillar inte lussebullar, så vi får baka något för henne också, älskade barn. Kärleken är så stor.

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback