Önskelista.

Jag har förklarat för Alva att man måste skriva en önskelista till tomten för att han skall veta vilka julklappar som önskas. Alva som är ett mycket klokt barn fattade med en gång och därför bad hon mig hjälpa henne att skriva en önskelista. Än så länge önskar hon sig saker som vi har råd att köpa åt henne.

Alvas önskelista julen 2008. (Den första för henne).
1. Kassaapparat.
2. Låda (att ställa kassaapparaten på)
3. Trumpet.
4. Gitarr.
5. Pippi Långstrump bok (pippi i söderhavet).
6. Polismössa.
7. Handbojor.
8. Poliskläder (tröja och byxa).
9. Leksaksbilar.

Alva ville att även jag skulle skriva en önskelista.

Maries önskelista julen 2008.
1. Snälla barn.
2. Nyduschad make.
3. En låda rödvin.
4. Sminkväska.
5. Varmtröja.
6. Pulsklocka.
7. Vinter anpassad löparbyxa.
8. Vinter anpassad löparjacka.
9. Massage.
10. Snö.

Alvas kommentar till nummer 1 på min lista :
Men mamma du kan väl inte slå in mig och Agnes i ett  paket???

Kommentarer
Postat av: malin

haha! ettan är given. nummer två på listan ska jag också definitivt ha med på min önskelista:) gärna nummer tre också..tack för tipset!

2008-11-08 @ 12:08:47
Postat av: Lena

Hus och jobb i Piteå stod inte på listan hur kan det komma sig????

2008-11-08 @ 15:17:58
Postat av: jenny

ha ha söta Alva :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback