Tradera.

Jag har upptäckt Tradera. Nu är jag fast. Har fyndat en vinterjacka åt Agnes för 30 kr. Har fyndat en kofta åt mig själv för 71 kr. Dessutom har jag fått min julklapp genom Tradera, en pulsklocka. Yippey. Precis en sådan som jag önskade mig och för mindre än halva priset än butikspris. Jag var inte hemma när auktionen gick ut men maken var så snäll, utan att jag bad honom, och budade på klockan så att jag vann den. Maken har fyndat ett par Evisu jeans. Fan vad det finns ställen att göra av med pengar på...

I eftermiddag var jag och barnen till Jenny, Oscar och Liam. Alva och Oscar lekte jättebra tillsammans och hon hade så kul. Oscar har en SSK-tröja upphängd på sitt rum och när vi kom hem sa jag till Alva att hon skulle berätta för pappa vad Oscar hade i sitt rum. Hon berättade att han hade en SSK-tröja och sedan sa hon Pappa, jag hejar inte på Skellefteå längre för jag hejar på SSK för det gör Oscar...

/mk

Kommentarer
Postat av: malin

ojoj, alva är ute på tunn is :o)..

2008-11-19 @ 19:02:28
Postat av: Johanna

Tradera är både helt kanon och fullkomligt beroendeframkallande!!! Fråga en som vet ;)!

Postat av: jenny

ha ha Alva är rolig & smart hon, nu är inte pappa glad kan jag tänka mig

2008-11-19 @ 19:33:25
URL: http://jennylarsson81.blogg.se/
Postat av: Helene

Heja Alva!! Du är smart du!! Heja SSK!!

2008-11-19 @ 19:40:33
Postat av: Maken

Tja, vad ska man säga. Månne Alva vara den första 4-åringen som känner sej lite vilsen, eller? Hur som haver så har SSK mina varmaste kondoleanser just nu. Det är inte bara Alva som har empati i denna familj. ;)

2008-11-23 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback