Träningsabstinens.

Mks åkomma just nu är TRÄNINGSABSTINENS, bland alla andra personlighetsstörningar som härjar är det just abstinensen som gör sig mest påmind nu. Jag har haft två träningsfria dagar pga. att maken inte varit hemma och idag har han tagit på sig ett extrapass för att dryga ut julklappskassan. Jag hoppas att han kommer hem innan det blir allt för sent så att jag hinner med ett löppass ikväll, annars vet jag inte hur jag ska överleva.

Jag och maken bestämde att vi skall äta något gott och dricka lite vin ikväll och jag lovade att fixa vin under dagen. Jag tog med mig barnen till centrum och vad möts jag av, jo Systemet är stängt idag. Inte fan tänkte jag på att det är röddag i dag, shit vad besviken jag blev. (jag är riktigt sugen på ett, eller flera, glas vin. Men när vi gick hemåt mötte vi ett par grannar som gärna lånade ut vin åt oss (de hade 27 flaskor hemma...). Ibland är det så bra att bo i radhusområde, med många grannar.

/mk

Kommentarer
Postat av: Lena

Det räcker ju med en, bara det råkar vara han/hon som har 27 flaskor.. Men jag lovar dig om du och jag skulle bo i Piteå så ska jag alltid ha några extra flaskor hemma till er..och jag är en jävel på att passa andras barn som du vet har jag varit barnflicka och jag kan lämna goda referenser. Puss och kram i massor till er.

2008-11-02 @ 14:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback