Trevligt.

På fredagar burkar jag försöka ta mig iväg till Öppna Förskolan med barnen. Alva brukar ha någon att leka med, måla eller leka på egen hand med alla leksaker som finns där. Agnes brukar uppskatta sångstunden. I dag blev det dock inte Öppna förskolan för igår em fick jag ett sms av Jenny på området nedanför som också är hemma med en bebis och som har en äldre son i Alvas ålder (de gick på samma dagis förrut). Hon frågade om vi ville träffa dem tillsammans med två andra mödrar (som också har bebisar + barn i Alvas ålder, även dessa gick Alva med på förra dagiset) för en fika och leka i parken. Alva fick välja mellan Öppna fsk eller träffa gamla dagiskompisar. Hon blev eld och lågor av att hon skulle få leka med sina gamla dagiskompisar. Det blev en mycket trevlig förmiddag och jag är glad att vi fick vara med. Vi surrade om barn och familj och de äldre barnen lekte med både skratt och lite tjuvnyp.

På eftermiddagen avverkade jag ett träningspass på gymmet här i NewMill. Jag sprang 5 km på löpbandet i ganska lungt tempo, 27 min. Efter löpningen körde jag axlar och lite rygg. Avslutade med en lång stretch, vilket var behövlligt för kroppen efter två dagars löpning efter varandra. I morgon vila och på söndag planerar jag för ett lååångpass. Jag är nog knäpp men jag längtar redan till dess. Mk Radcliff, you know.

Har sett IDOL och undrar vem som ska åka ut ikväll?

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback