15 km.

Mitt långpass idag blev 15 km på tiden 01.23.50. En km-tid på 5,35 min. Jag är supernöjd. Mitt längsta pass innan dagens var 12 km. Nu springer jag långdistanspass på riktigt. Fan vad jag är bra, (både på att springa och städa).

Jag har planerat in flera lopp som jag skall springa under 2009. Först ut är Premiärmilen den 29 mars. Loppet går på Norra Djurgården. Mitt mål är att vara i mål under 50 minuter. Den 9 maj går Spring Cross Terränglopp också på Norra Djurgården. Sträckorna är 6 km och 12 km. Jag planerar att springa 12 km och vara i mål under 70 minuter. Den 19 maj är det också en tävling på en mil i Stockholm som är intressant. Självklart ska jag också vara med i tjejmilen och mitt största mål under nästa år är att starta i Stockholm halvmarathon (21 km) den 5 september. Vi får se om jag når dit.

/mk

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Spring Cross Terränglopp - det lät spännande. :)

2008-10-27 @ 09:44:10
Postat av: Fialisalind

Hej vännen! Nu har jag lyckats hälsa på här på bloggen också. Vad bra o inspirerande du skriver. Blir riktigt taggad att börja träna. Får väl se hur mkt mina reumafötter tål bara, det är liksom dags, gravidfläsket hänger fotfarande med :(

Ha de! Hälsa familjen.

2008-10-27 @ 18:43:38
Postat av: Maggie määsk ;:)

oj oj oj vad du är hurtig faster fäster :)

Lycka till med träningen!!

Saknar er <333 kolla gära in min blogg och kommentera =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback