ADHD-tendenser.

Eftersom att maken helt oplanerat åker till Skellefteå i morgon och stannar till på fredag (hemma sent på fredagkväll) var mk tvungen att ändra sitt träningsschema för denna vecka. Inget som mk gillar. När det inte blir som jag planerat har jag svårt att acceptera det bara så där rakt av. Denna gång ändrade jag planeringen utan att bli irriterad men vad händer då? Jo, när jag meddelar maken min planering informerar han mig att han hade fackmöte i kväll (han har sagt det tidigare men det hade jag förträngt) dessutom frågar han om det är ok att han går ut extra och arbetar några timmar dagtid på lördag. Shit, där föll min planering igen, två ggr på en vecka är mer än vad ADHD-mk klarar av. Lite gnäll och tandagnissel blev det och ändring igen. Inte nog med detta. 

När jag kom till gymmet i dag och skulle köra ett spinningpass som fanns med på mitt schema meddelar personalen att det passet utgått pga. att intruktören som hade passet slutat. Mk höll på att få ett spel, men sansade sig i sista sekund. Jag kan ju inte få allmänheten att tro att jag har ADHD. Jag fick återigen ändra planeringen. Det blev 55 min på  motionscykeln istället. Same, same, but diffrent.

/mk  

Kommentarer
Postat av: jenny

ha ha ha du är riktigt roligt du :-)

Postat av: sus

Hm funderar på om jag också har ADHD tendenser. Japp så är det.......nepp vi är smarta brudar som VET att egentid är viktig tid. Fast det är roligt att läsa dina hahahaha, känner mig hemma här, skrattar och ler

2008-10-30 @ 19:40:21
URL: http://susnyt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback