Lekslottet.

I dag har vi varit på lekslottet i Tullinge tillsammans med familjen Henriksson/ Haugland. Alva blev jätteglad över att få träffa sin storebror som hon kallar H för. Agnes fick åka ruschkana och hon gillade det.

I går var det babysim och sista gången på denna kurs, för oss. Sista tillfället är nästa vecka men då är vi ju i Norrland. Vi har bestämt att inte fortsätta med Agnes babysim eftersom att Alvas miniplask börjar vecka 43. Det räcker med badhuset en gång i veckan tycker vi och dessutom är kurserna svindyra och just nu måste vi prioritera.

På förmiddagen var jag ut på dagens löppass. 5 km snabbdistans blev det men en km.tid på 5,04 min. Jag kände mig ganska slö i benen och huvudet vill mer än kroppen. Jag längtar till veckan då jag och barnen skall åka upp till mormor och morfar. Jag skall passa på att springa ett par pass hemma i Vuollerim. Jag sprang en hel del även när jag bodde där och det finns flera roliga rundor att springa. I övrigt så skall det bli kul att få träffa mamsen och papsen/mormor och morfar, njuta av lugnet som råder i lilla Vuollerim och inte minst få äta lite av mamsens goda mjukkakor, I Löv.

Hoppas på solsken i morgon så att vi kan tillbringa lite tid med att städa upp på vår enorma tomt/gård.

/mk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback