Lite orolig är jag.

Maken har sökt ett arbete uppe i Skellefteå, mest bara för skoj skull. Nu har han blivit kallad på intervju, inte något som jag eller han egentligen trodde han skulle bli.  Han åker upp för en intervju redan nu på torsdag (hans eget förslag, det är hockey i Skellefteå Kraft Arena och han kan slå två flugor i en smäll). Bara för att det är intervju innebär det ju inte att han får tjänsten men jag känner mig lite orolig. Tänk om han skulle få det? Vad gör vi då? Vet inte alls om jag har någon lust att bli Flatbottning. Jag trivs bra här, har arbete här. Men om vi skall titta på min och makens historia har vi aldrig bott längre än 3 ½ år på samma ort så det börjar väl bli dax... och när vi väl bestämmer oss brukar det gå fort. Nåja om det överhuvudtaget skall vara intressant så skall lönen var mycket bättre än idag.

/mk

Kommentarer
Postat av: Emma

Då blir jag orolig också... ännu svårare att hälsa på er....

2008-10-28 @ 20:25:11
Postat av: ALBin

Pst, jag kan ju ge lite dåliga vitsord. Nej, det skulle jag faktiskt inte kunna, för ljuga ska man inte.

Maken din är en kalaskis, honom skulle jag inte klara mig utan. Hoppas att SAIK vinner i alla fall. :)

Postat av: Lena

Och Ante flyger till Pite på fredag för interjuv, jag sa ju att vi kommer att bli "norrlänningar" hela högen du ska få se...Panik...

Kramis

2008-10-29 @ 07:22:27
Postat av: Lena

Och Ante flyger till Pite på fredag för intervju, jag sa ju att vi kommer att bli "norrlänningar" hela högen du ska få se...Panik...

Kramis

2008-10-29 @ 07:23:54
Postat av: Sara

Man kan ju alltid bo i piteå!!! Då får maken pendla till ske-å. Går ju ganska fort med nya E4:an. Och för din del så söker de precis handläggare till socialtjänsten! Piteå är bäst! =)

2008-10-29 @ 14:39:28
URL: http://sh.blogg.se/
Postat av: Fialisalind

Gärna för mig :) Vill ha er närmre!

2008-10-29 @ 16:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback