No Skellefteå, thanks god.

Inget tyder på att det blir något av Skellefteå jobbet. Av fyra ska två gå vidare för ytterliggare intervju och dit kanske inte maken går men hur som helst spelar det egentligen ingen roll eftersom att den lön som de erbjud knappt var bättre än den maken har idag. Jag är lättad, på min plus och minus lista får 08-området flera ggr mer puls än Skellefteåoch Skellefteå flera ggr mer minus än 08-området. Det enda som egentligen hamnar på plus sidan för Skellefteå är att vi får närmare till föräldrar och syskon samt till barnens kusiner.

Nu längtar jag bara efter att han kommer hem igen, hem, ja detta är vårat hem och jag hoppas det förblir så.

/mk

Kommentarer
Postat av: Emma

Pust... hade börjat tänka på tåg eller flyg, vilket som skulle vara bäst. Kram

2008-10-30 @ 19:40:11
Postat av: tsisu

Låter bra det! :o)

Postat av: Anonym

Gissar att de kommer hem en glad make iaf:-)

SERIELEDNING...äntligen

2008-10-30 @ 22:06:53
Postat av: Lena

Vi får väl se...

It aint over until the fat lady sing....

Kram till er alla.

2008-10-31 @ 10:35:42
Postat av: Maggs!

Ni kan gärna få flytta till Boden, så kan vi ses oftare :) MKT oftare:)

Saknar alla er i mängder !!



Hur går det för Alva med idominet ?? :) haha!

2008-10-31 @ 18:02:10
URL: http://purplescarf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback