Okej.

Har inte bloggat sedan fredagen och måste erkänna att jag saknar det. Jag bestämde mig för att sluta då jag blir irriterad över att det finns personer som skriver kommentarer på min blogg, utan att tordas stå för vem man är. Jag tycker att det är så jävla fegt att kommentera mig som person och mitt liv utan att kunna stå för vem man är. Men bloggandet har liksom blivit en del av min vardag, ett sätt att reflektera över dagen, livet och allt som händer. Och jag har nog aldrig fått så många kommentarer som vid förra inlägget, att jag skulle sluta. Det är ju glädjande att ni vill att jag ska fortätta. Så jag gör det men för min och er skull.

I morgon åker jag och flickorna till Norrland så det blir iaf upphåll i bloggande på en vecka. Alva har haft resfeber hela dagen, gått på i ett och ett, haft myror i brallan liksom. Och när hon kom hem från en kompis i em ville hon se Fem myror är fler än fyra elefanter och det var ju passande.

I går vid middagen: Jag och maken bestämde oss för att dela på en flaska vin (har inte hänt sedan typ mars/april 2007). Alva ville vara med och öppna vinflaskan och det fick hon. När vi sedan satt vid bordet och skålade sa hon: I morgon när det är lunch vill jag också öppna vinflaskan... Jag svarade henne att vi inte skall dricka vin till lunchen i morgon och då sa hon men då kan jag väl få öppna den till middagen då... 

Har varit på gymmet en sväng i dag och tränat rygg och ben. I går körde jag ett spinningpass och avslutade med ett corepass. I morgon blir det en behövlig vila. Sedan skall jag göra några löppass upp i norr, lovely.

På återseende.

/eder mk


Kommentarer
Postat av: Erica

Vad roligt att du inte har slutat! Kram!

Postat av: Johanna

Mycket klokt beslut!!! Jag tycker det är jättekul att följa eran vardag och inte minst att få lite inspiration och motivation till träning!



Men jag förstår att det känns trist när folk yttrar åsikter utan att stå för dem. Fegt!



Vad söt Alva är! Det kanske blir vin till alla måltider framöver, haha.



kram j

2008-10-05 @ 22:14:22
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Sara

kul att du fortsätter....

2008-10-05 @ 22:20:03
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Lena

Det är bra att du inte böjer dig för denna någon men du får kanske vara på det klara med att denna någon säkert kommer att ha synpunkter på dig och det du skriver även i framtiden.. Men se det som något positivt du har berört någon...

Kram från kusin Lena.

2008-10-06 @ 09:07:26
Postat av: jenny

Jag vet men strunta i vad andra tycker och fortsätt vara dig själv!

kul att du inte slutar

2008-10-06 @ 09:14:56
Postat av: Emma

Har inte varit inne och läst på ett tag men märker att det varit lite kaos. Jag tycker att din blogg är superbra men det hoppas jag att du redan visste. Men jag tror också att man får räkna med kommentarer som man inte gillar, but who cares? I LÖÖVE YOU!!! Kram

2008-10-09 @ 13:10:34
Postat av: Johanna

Hallå!!! Vart har du tagit vägen???

2008-10-10 @ 23:54:28
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback