Sundsvall.

Hemma igen efter en helg i Sundsvall med fem underbara tjejer, i blandad kompott. Kusin Lena och hennes bästa kompis Jeanette från Götet. Kusinhustrun Sara från Pite och hennes lillasyster Maja från Arvidsjaur men bosatt i Ume. Hella från Salem och så jag såklart. Girl Glam, Sundsvall 2008. Vi har skrattat, druckit en massa vin, ätit gott och dansat i flera timmar. Det blev inte mycket av varan sova, men är det fest så är det. På fredag var vi på Oscar och dansade från det att vi kom dit fram till att stället stängde. Lena försökte bli arresterad av två skitsnygga poliser men det misslyckades. Under lördagen var mk lite seg och bakis men jag stod ändå på benen redan klockan 09.00 och kräktes inte en enda gång... (Förra tjejresan i Örebro kräktes jag fram till 17.00 på lördagen). Vi var ute på stan på lördagen och åt lunch på O´learys. Vi fick vänta en timme på vår mat och jag hann äta mig mätt på popcornen som stod på borden innan vi fick maten. Hem till hotellet och vilade en timme för att sedan korka upp en vinare och börja om. Vi åt middag på hotellet och innan maten var jag allt annat än nykter och trodde att jag skulle behöva sluta kvällen redan där men så fort jag ätit färdigt var jag okej igen. Tänk så mycket en middag kan göra. Vi gick på Aveny och där var det karaoke. Sara ägde stället och Lena gjorde ytterligare en version av Leende Guldbruna Ögon. Jag gjorde succé men Linda Bengtzings Alla flickor.  Vi dansade vidare upp på övervåningen och lyssnade till ett liveband från Östersund. helt ok. Klockan 02.00 värkte fötterna och vi gick hem. Sara hade bestämt sig för att äta på MAX och tog en taxi dit. Hon och Maja kom hem till hotellet med varsin hamburgare åt oss andra, problemet var bara att vi borstat tänderna och somnat.

Jag har haft skitkul men det var underbart att komma hem idag. Har saknat barnen i massor och faktiskt också maken en heldel. En tidig kväll nu, så att jag får ta igen lite av förlorad sömn.

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback