Vad är det för fel på mig?

Alva är på dagis.
Agnes sover.
Jag är jättetrött.
Jag kan inte ligga ned och slappna av.
Jag kan inte unna mig att vila.
Jag måste göra något hela tiden.
Jag får myror i brallan om jag tar det lungt.
Jag borde försöka vila.
Jag behöver vila.
Jag är trött efter flera nätter med en snorig bebis som vaknar en gång i timmen och vill ha nappen.
I natt vaknade även den stora flera gånger, men inte vid samma tidpunkt som den lilla, såklart.
Jag längtar efter att få sova en hel natt utan att bli väckt femtioelva gånger.
Jag längtar efter att få sova ut på morgonen.
Jag älskar mina barn.

/mk

Kommentarer
Postat av: sus

Jag vet inte vad det är för fel på dig, men jag har samma åkomma som du. Kan bara inte sitta/ligga och njuta av lugnet.

2008-10-02 @ 15:24:59
Postat av: Anonym

Kanske hitta ett sätt att må bra i själen och inse att du duger som du är, att inte mäta dig efter fysiska prestationer?

2008-10-02 @ 16:40:47
Postat av: Jiz

Jag har motsatta problemet. När jag får chans att koppla av gör jag det, och allt annat får vänta. Sen ser det ju ut som det gör hemma hos oss också...Vet inte vilken åkomma som är värst.

Postat av: Emma

Vad kan Marcus göra för att stötta dig?

2008-10-03 @ 09:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback