Familjen, kärlek.



Jag bara älskar denna bild på Agnes, hon strålar. Bilden är tagen när vi var i Västervik i augusti.




Agnes har precis ätit kalopspure av märket Hipp och hela ungen blev morotsfärgad. Hon har underbara ögon min lilla tjej.



Alva är fotograf.




I Juni när vi var på giftasfest i Gbg blev Alva fotograferad och på ett kort håller hon handen mot kinden och kortet är superfint. Hon har hört flera säga att det fotot är superfint och nu vill hon hålla handen mot kinden på varje kort vi tar på henne. Hon ville även göra det hos Schulte men han tyckte inte om idén...



och Alva vill även att vi andra skall hålla handen mot kinden när hon fotar.




Charmtrollet i familjen.



Älskade barn, finns inget som betyder så mycket i mitt liv. Kärlek när den är som störst. Jag älskar er så otroligt mycket. Lyckan i livet. Ni är mitt allt, nu och för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback