Maken och jag.

Ett urval av Makens bra och dåliga sidor.

Bra- rolig, humor, tålamod, snäll, allmännbildad, kan göra kråkan, hacka lök, rengöra spishällen, träna på alfabetet med Alva, lära Alva att skriva, ta hand om barnen utan att vara ett dugg stressad, bra pappa, låter ofta mig bestämma och gör oftast det jag ber honom om.

Dåliga- duschar alldelens för sällan, lite lat, bekväm, alldelens för mycket tv och dator, för lite motion,

Ett urval av mks bra och dåliga sidor.

Bra- duschar varje dag, aldrig lat, motionerar, ser lite tv, snäll, bra mamma, gör ofta saker med barnen, laga mat, planera för hela familjen, tvätta och städa.

Dåliga- inget tålamod, tråkig humor, saknar allmännbildning, klarar inte av att göra kråkan, stressad, surar för ofta.

...Och ändå valde vi varandra...


Kommentarer
Postat av: Maken

Jag duschar alldeles tillräckligt...Med tanke på att jag inte gör fem knop så borde det väl räcka med att spola av dammet som har lagt sej på en när man legat i soffan. Men å andra sidan med din städmani så finns det ju inte ens damm att spola av...Jag tror att jag skall börja duscha mer sällan...Det får ju en att känna sej lite klimatsmart med tanke på att jag kan fan inte bli renare än vad jag redan är. Å där med basta. Löv Jo.

2008-09-07 @ 22:20:44
Postat av: Sara

hhaha jag skrattade lite när jag läste det där om duschar för sällan o det får mig och tänka hur sällan? S

Jag känner igen mig i dåligt tålamod. Det existerar inte riktigt. men jag trodde man fick bättre när man fick barn?

Postat av: Lena

Ni är ju bara för underbara....

2008-09-08 @ 12:42:20
Postat av: Johanna

Haha...jag tycker att ni verkar komplettera varandra rätt så bra :)! Det här med dusch...det verkar vara ett vanligt manligt förekommande ;)!

2008-09-08 @ 18:16:26
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback