Måndagar.

De flesta "vanliga" svenskar hatar måndagar, men inte mk. Iaf inte måndagar då det är jämna veckor. Däremot avskyr jag måndagar när det är ojämn vecka.

I dag har jag och barnen varit och hälsat på min supergravida kompis Malin. Snart så är hon inte supergravid längre... Bara två dagar kvar nu vännen.

Efter besöket hos Malin åkte familjen BadElectricForest ned på stan och intog middag på Nancys. Maken tog med sig barnen hem och jag gick till WorldClass. Jag hade inte tänkt mig någon träning idag men hade behov att få vara ensam en stund och då valde jag att köra ett pass. Jag tränade mina favvo muskelgrupper, triceps och biceps. Ingen konditionsträning idag inte. Maken frågade mig för någon dag sedan hur jag kan ha favvo muskelgrupper och undrade på vilket sätt de är favoriter och vad det är som gör vissa muskelgrupper roligare än andra. Svårt att förklara för någon som inte begriper. Ni som tränar och framförallt styrketräning förstår mig nog.

Nu är jag vrålhungrig. Nancys har börjat att snåla på sina portioner och dessutom höjt priset. Tom maken tyckte att det var mkt mindre mat än vanligt. Jag tror att Nancys blivit för populärt och de har besökare trots att de höjer priserna och snålar in på maten. Tyvärr finns det inget bättre ställe i S-tälje och personalen på Nancys är trevliga så att det är värt att gå dit bara för att få ett vänligt bemötande.

/mk

Kommentarer
Postat av: Malin

tack! håll en tumme.. kram!

2008-09-02 @ 11:51:50
Postat av: sus

Neeeeeeeeej jag förstår fortfarande inte hur man kan ha favvo muskler, hahaha skojjar bara. Jag har också favvisar fast de flesta sitter inte på mig.

kram

2008-09-02 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback