Seg och trött i benen...

...Så känns det för mk i dag. Blir nog helt vila idag för att låta kroppen få tid att återhämta sig och för att jag inte skall dra på  mig någon ny inflammation i knäet eller i höften. Alva är hemma på måndagar (och fredagar) och därför passar det perfekt med en innedag/ träninsfridag.

Jag körde ett pass yoga efter att barnen somnat i går, otroligt skönt och jag somnade till under min långa avslappning. Agnes var supertrött igår, det tog knäcken på henne att vara ifrån mamma och pappa så länge. Hon åt sin eftermiddagsgröt runt 16.30. Jag badade henne en timme senare. Hon var jättetrött efter badet så jag la ned henne i sin säng runt 18.00 och hon somnade, sedan har hon sovit fram till klockan 07.00 idag. Hon är helt otrolig, ingen kvällsvälling och sovit 13 timmar i sträck. Jag har fått ge henne nappen ett par ggr under natten men hon vaknar inte utan bara gnyr lite grann. Hon var glad som en lärka när hon vaknade och fick se mamman och storasyster.

Just nu ser Alva på Nicke Nyfiken och skrattar högt. Hon tycker att den är jätterolig och vill att jag skall titta med henne så bye bye.

I dag är det jämn vecka igen. I LOVE IT.

/mk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback