Som om hon läste vad jag skrev...

De två sista nätterna har Agnes sovit som en klubbad säl. Jag har bara blivit väckt en gång per natt av att hon vill ha nappen. De andra gångerna som jag vaknat har varit av egen maskin. Det är konstigt men jag vaknar trots att hon sover, måste kolla så att hon är vid liv eftersom hon inte gett ett ljud ifrån sig på länge, det typiska föräldrasyndromet eller hur?

Har lämnat Alva på dagis och Agnes sover, sov, fram till nu... Alltid när hon vaknar hör man det genom att hon sparkar med benen i spjälorna.

I går var vi på husvisning. Inget som var intressant för oss, för mycket trappor. Det var tre våningar och möjligt att ha sovrummen på samma våning som barnen. Än så länge är de så små att jag vill sova på samma våning som de. Vi får titta vidare, har hittat ett par som är av intresse. Dock är jag inte så sugen på att låna ännu mer pengar för boendet så vi får väl se, beror alldelens på vad vi får ut för vårt nuvarande hus.

/mk

Kommentarer
Postat av: Riström

Farmor och farfar har just varit här med erik och nils. Vi fick se dopet på en dvd film, så fina ni ni alla var. Och vad vackert Alva och Carola sjöng.





Kramar Familjen Riström

2008-09-18 @ 19:50:25
Postat av: Anonym

Farmor och farfar har just varit här med erik och nils. Vi fick se dopet på en dvd film, så fina ni ni alla var. Och vad vackert Alva och Carola sjöng.





Kramar Familjen Riström

2008-09-18 @ 19:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback