Alva är barnvakt.

Just nu är Alva barnvakt åt Agnes. De är uppe på Alvas rum och leker. Själv sitter jag framför datorn, "Fejjar", bloggar och kollar in morgondagens träningsschema. Det finns inget ställe där Agnes trivs så bra som i storasysters rum. Alva är så duktig när hon är med lillasyster ensam, plockar undan småsaker, stänger dörren in till badrummet etc.

Agnes har börjat att gå nu, på riktigt. Vår lilla tjej börjar bli stor.

I kväll blir det melodifestivalen och popcorn, det har Alva bestämt. Maken arbetar så det är tjejerna som regerar här hemma, fast det är det trots att han är hemma också.

/mk

Kommentarer
Postat av: Fialisalind

Vad roligt att Agnes börjat gå nu. Axel väntar ett tag till :) Det går fortare att krypa!

2009-02-14 @ 21:53:15
Postat av: Fredrika

Läste att åldersgränsen är 15 :) haha! Fast mamma säger nog stopp utan vuxen kan jag tänka mig! Ohja du får gärna följa med! :)

Postat av: Fredrika

Ohja The Killers är sjukt bra, :)

2009-02-14 @ 22:35:38
URL: http://fredrikaristrom.blogg.se/
Postat av: Maken

Jag kan bara hålla med. I mitt hem är mitt veto ett fjärdehandsalternativ... Men jag trivs i min familj trots förutsättningarna.



Jag älskar er.

2009-02-15 @ 01:13:13
Postat av: Malin

but of course.. det gör vi alltid!

2009-02-15 @ 19:23:00
Postat av: Lena

KÄRLEK!

2009-02-16 @ 07:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback