I mitt nästa liv.

Jag tränar och tränar och tränar, för att jag tycker att det är roligt, ja jävligt roligt. Jag tycker om att se och känna hur mina resultat förbättras, att jag springer fortare och fortare, att jag blir starkare och starkare. I dag sprang jag en mil på 52 minuter och då var det inte det bästa underlaget. I kväll klarade jag av att göra 30 armhävningar på raken. Som sagt jag gör det för min egen skull och ingen annan ser min förbättringar, men i mitt nästa liv skall jag bli en riktig idrottskvinna.

Jag ska ha idrotten/ träningen som mitt yrke (när jag slut som stjärna har jag så mkt pengar så att jag kan göra vad jag vill...) Jag vill vara den där som får stå överst på prispallen, vinna VM och OS- guld, var den som alla hejar på, den där som alla tycker är så jävla duktig, iaf för en dag. Vilken idrott vill jag då vara bäst i? I dag säger jag skidskytte, i morgon får vi se.

/mk

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter bra att du gör det för din skull bara nyttigt ;-)

Tänk om jag skulle vara lika motiverad som du :-)

Postat av: malin

jag såg en intervu med en kvinna på tv4 morgon som hade blivit maratonlöperska någon gång i 35-40 års åldern..efter två barn. det är inte för sent än för dig att vinna och bli känd!! kram!

2009-02-16 @ 14:12:01
Postat av: Lena

Och en fan club har du redan, jag är ordförande...

Så ge gärnet nu, vi hejar på dig!!!

LÖVE YOU!

2009-02-17 @ 06:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback