Låååååång pass.

För att få vara ensam med alla tankar behövde jag springa idag, springa långt och länge. Jag var ut i 1 h och 40 minuter. Det var bra för mig. Sprang i lagomt tempo och kände att jag hade hur mycket ork som helst.

Träningen har blivit ett sätt att leva, överleva allt skit som händer nära mig och långt ifrån mig, i den stora vida världen. Dock är det ju det som finns närmast som tär mest. Förr var det den svarta djävulen som sa åt mig att aldrig missa ett träningspass. Nu är han nästan helt borta från mig. Jag tränar för att jag mår bra av det och det har blivit en livsstil. Det är inte längre den lilla svarta som bestämmer, det är jag som bestämmer.

/mkradcliff

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj...förstår att det hänt något på "hemmaplan". Hoppas det inte är alltför allvarligt!!! Förstår oxå att det måste kännas förjävligt att vara så långt bort från din mamma nu.

Skönt att du kan använda träningen som lite av fristad för tankarna iaf.



KRAAAAM på dig...

Postat av: sus

Håller helt med. Många styrkekramar till dig

kram

2009-02-02 @ 20:09:08
URL: http://susnyt.blogspot.com
Postat av: Lena

Det är bra att svart djävulen är borta hos dig men om du skulle se han så skicka han till Landvetter skulle behöva han ett tag.. Nä skämtosidå skönt för dig att du gör det för att du tycker det är kul och sköntm, inte ett tvång....Pöss

2009-02-02 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback