Lista.

Nu var det länge sedan mk skrev en lista. Här kommer en som jag hittat på någon av de 100 olika bloggar som jag surfar runt på.

ACCESSOARER
Väska: Brun handväska från HM.
Plånbok: Vit, alldeles för liten (OBS: inte pga av mkt pengar), från Lindex.
Solglasögon: Flera olika par i varierande storlek, alla dyrgripar inköpta på HM.


TEKNIK
Mobiltelefon: Ingen som fungerar. En trasig SonyEricsson
Tv: Samsung 40 tums platt- tv.

Dator: Lap Top.

BADRUM
Tandkräm: Har precis bytt ner mig från Auqafresch till COOPs egen tandkräm (för att spara några extra kronor).
Tvål: COOPs egen, för att den är billig och helt ok att tvätta händerna med.
Hårprodukt: En dyr hårspray från en frisörsalong (kommer ej ihåg vilket märke).
Huvudvärkstablett: Ipren.
Doft: Gucci Envy me (senast inköpta och det var före Agnes föddes) och Dolce Gabbana Light Blue, en klassiker som jag fortfarande älskar.
Hudkräm: Body Butter från Body Shop.
Till ansiktet: Nivea
Schampo: Wella
Balsam: Wella

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Inte sedan vi fick vår sodastream. Men om jag köper blir det helst ramlösa med citronsmak.
Vin: Rött, Ja tack
Bröd: Mammas hembakta mjukkakor.
Choklad: Geisha.

HEMMA

Säng: En 160´s från IKEA, 10 år gammal och dags att byta ut.

Lakan: IKEAs breda.

Porslin: Svarta Höganäs från DUKA.


FÄRDMEDEL
Bil: Passat 1,8 T, combi, årsmodell 2003.
Flygbolag: Flyger FlyNordic, som numer heter Norwegian någonting.
Taxibolag: Åker nästan aldrig taxi.

MEDIA
Magasin: Opps, min akilleshäl... prenumererar på Fitness Magazine och  Runners World. Köper ofta, allt för ofta, BODY och Mama, ibland även Amelia .
Tv-kanal: Tv 4, SVT 1 eller 2.
Dagstidning: Aftonbladet.
Sajt: mkfitness, Facebook, maraton.se, 100 olika bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback