Lycka.

Denna vecka började superbra, med besked om förskoleplats och en trevlig kväll med maken. Och i dag fortsatte det i samma positiva anda då det blev helt klart att jag blir hemma hela februari månad också. Lycka.

Älskar min familj så otroligt mycket, den bästa av alla. Jag älskar dig, maken och våra underbara flickor.

I dag var det intervallpass på schemat. Jag åkte in till WorldClass och avverkade passet på löpbandet. Vädret har varit allt annat än bra här i NewMill idag och jag kände inte för att springa ute idag. Passet såg ut som följer: Uppvärmning lättjogg 15 minuter. Intervaller 5 * 400 meter i hastighet 12.5 - 13.0, med vila 45 sekunder mellan intervallerna. Nedvarvning, lättjogg 10 minuter. Ett bra pass och jag var piggare än vad jag trodde innan. I går kväll körde jag ett styrkepass i gymmet, bröst, triceps och axlar. Avslutade med att gå på ett corepass, 30 minuter. Har träningsvärk i mina magmuskler idag. Det nya corepasset var superjobbigt för magen, Me Like. 

Oops dax att väcka Agnes som tagit sig en powernap. 

/mk 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback